11.8.2009

Kesän korusatoa

Nyt lopulta niitä kuvia! Nämä tekemäni korut ovat omassa käytössäni (ja yksi äidillä), joten en ole niitä heti niiden valmistuttua kuvannut. Jokunen on siis ennättänyt kertyä.

Minulla ja siskollani on jokseenkin erilaiset värimieltymykset. Usein vaihtelemmekin helmiä keskenämme ja koetamme löytää paremmat paikat väreille, jotka eivät itselle uppoa. Minä saan siskolta vihreitä, hän minulta vaaleansinisiä helmiä. Tässä korussa ainakin tuo sydänhelmi on siskon jemmoista peräisin.




Violetit kiekkomaiset helmet ovat jostain Tiimarin puuhapussista, niitä on minulle päätynyt parikin settiä joidenkin vaihtojen kautta. Ekoista tuli tällainen joskus kevättalvella tai milloinlie olikaan.




Toisilla on kaverinaan jotain edelleen Tiimarin puuhapussien aarteita, liloja rinkuloita. Joku selvästi tykkää muovihelmistä... :-)




Mitään "oikeita" koruja minulla ei juuri ole. Aina toisinaan himoitsen Kalevala Korun Vanamo-käätyä, mutta en kovin säännöllisesti sitäkään. Kesällä tein siitä oman versioni, kun sisko kippasi eteeni sekalaisia lehden muotoisia helmiä. Ketju on kyllä ihan erilaista, mutta olkoon ihan kaikessa rauhassa vaan.




Tässä kokonaisuudessa kaikki ne epämääräisimmät yksilöt samassa siimassa!




Äidille kesällä nimipäivälahjaksi.




Kuvausapuna kaikessa tässä minulla oli Mies, joka rätki niitä kuvia aina silloinkin, kun ei olisi edes tarvinnut :-)

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hyvän näköisiä koruja :D

Minä oon kovasti aikonu kokeilla korujen tekoa, mutta ei vielä ole se inspis tullut esille, en tiiä... johtuneeko siitä että ei ite ole mikään koruejn ystävä *nimim: missähän lie vihkisormuskin...

Johanna kirjoitti...

Hienoja ovat kaikki, mutta suosikeiksi päätyivät kuvien perusteella "vanamo" ja "sekalaiskoru" :)

Hih, mikäköhän siinä on, että nuo ukot ottavat kuvia aina silloin kun ei todellakaan tarvitsisi/itse haluaisi? Välillä kyllä vähän argh. :D

Saoka kirjoitti...

Tuulis, minä tiiän, että sinä kyllä kokeilet kaikki mahdolliset! :-D Minulla on muutamia koruja, jotka ovat aina päällä, yötäpäivää siis, esimerkiksi kihlasormus ja nyt yksi ranneketju. Joskus teininä oli päällä hirveät kasat kaikkea, oli vaan niin hyvä tunne, kun oli painot mukana, ettei tuuli vie mennessään (haha!). Nykyään vähän vaihtelee, joskus on koruja ja joskus ei mitään noiden vakiokorujen lisäksi.

Johanna, kiva kuulla. Yritin ensin itse kuvata noita koruja pariinkin kertaan, mutten saanut kameraan päälle sellaisia asetuksia, että niistä kuvista olisi saanut mitään selvää. Onneksi sain maaniteltua Miehen avuksi, se onnistuu jotenkin aina ottamaan sellaisia kuvia, joissa on julkaisukelpoisiakin paljon joukossa.

Stello kirjoitti...

Kaikki ovat kivoja, mutta eniten pidin kahdesta ekasta, seka siita "sillisalaattikorusta" =)