24.8.2009

Paranemaan päin




Todisteet siitä, että olen edelleen mitenkuten hengissä ja että kävin siellä häissä. Olin enimmäkseen kameran takana, joten nämä pari räpsäisyä tässä Miehen ottamina vain esille, kun ei muita naamoja täällä paljastella.

Räkää tulee edelleen, mutta muuten ei ole kipeä olo.

Edit klo 17:35 // Ai niin, tämän verran pääsin morsiuskimppuun käsiksi! Morsiamen serkku sai paremman otteen, niin minulle jäi tällainen tulitikkuaskin mittainen oksanpätkä. Parempi kuitennii ku ei mittään! :-D

1 kommentti:

Johanna kirjoitti...

Minä olen onnellinen kun kummissakaan tämän vuoden häissä ei ollut kimpun heittoa... En olisi todellakaan halunnut mennä sinne joukkoon.. Varsinkin kun jotkut tuntuvat ottavan sen kimpun saamisen ihan tosissaan.. Ei kiinnosta joutua jonkun taklaamaksi kun vahingossa saan sen yhdentekevän puskan kiinni.. :D

Tsemiä paranemiseen!