12.1.2009

Sitä riemua riitti näin kauan

En myy nykyisin enää matkapuhelinliittymiä. Ei ollut minua varten se, enkä minä sitä varten. Onneksi oli koeaika, niin pääsin vähällä.

Huomenna taas työkkäriin.

Palailen astialle taas kunhan jaksan, nyt väsyttää ja kaikkea.

Miljoona meemiä odottaa, mm. 10 tärkeää asiaa, jotka alkavat tietyllä kirjaimella, kissojen outoudet top 5 sekä kuusi sekalaista faktaa. Nyt on taas aikaa miettiä niitäkin. Iulian kirjadeco on täällä myös jossain, mutten tiedä missä. Tuli juuri siihen jouluryysiksen keskelle, niin olen pistänyt liian hyvään talteen. Teen asialle jotain kunhan löydän sen.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Älä välitä. Mulle kävi ihan samoin, olin noin viikon ja lähdin pois. Et ole ainoa, se homma on harvoja varten :)

Anonyymi kirjoitti...

Ainoa inhottava vaan on, että tulee karenssia :(

Hehkuvainen kirjoitti...

Voi sentään :/. No, oletpa sentään yrittänyt.

Saoka kirjoitti...

Miia, tiedän. Karenssia ei pitäisi tulla, sillä sopimuksen purkaminen lähti heidän taholtaan, ei minun. Ainakin oletan niin.

Hehkuvainen, yritin nimenomaan. Kun mitään järkevää tai mielenkiintoista ei ole tarjolla, niin sitä saattaa ajautua yrittämään tällaistakin. Olen vieläkin nyt yhdeksän aikaan ihan jumissa ja pää humisee ja väsyttää. En vain pystynyt siihen, vaikka yritin.

Anonyymi kirjoitti...

Saoka: No ei siinä tapauksessa tule. Mulle tuli, kun läksin omatoimisesti. Tosin asia oli monimutkainen, ja jos oisin ollut pidempään, oisin voinut saada anteeksi karenssin vedoten yhteen jos toiseen asiaan...
Tsemppiä!